Gili Trawangan 2

10 augustus 2017 - Gili Trawangan, Indonesië

We hebben nog twee en een halve dag en we besluiten met een cidomo naar de andere kant van Gili Trawangan te gaan. Deze westkant van Gili T staat bekend om zijn mooie resorts en prachtige zonsondergang. Er staan schommels en hangmatten vooraan in zee om mooie foto’s met de zonsondergang te maken en als echte toeristen doen we dan ook. We hebben grote lol met alle poseren.

Overdag gaan we in de ochtend altijd een paar uurtjes snorkelen, de schildpadden komen tot ongeveer 15 meter van het strand. Hier kun je heerlijk naar ze kijken en het is een echt genot. De meiden wagen zich aan ‘SUP (stand up paddle) boarding’ wat nog best moelijk en zwaar blijkt te zijn.

Als we ’s avonds langs het strand lopen ontdekken we een leuke ‘bamboe-disco’ en daar luisteren we naar livemuziek en dansen en drinken we samen Bintangs’.

1. Jeannyrel V:
    11 augustus 2017
    Het gaat snel maar aan alles komt een einde en mooie herinnerineringen en fotoboek als aandenken.
    Goeie reis terug.xxxx.
  2. Robert:
    16 augustus 2017
    Wat leuk om jullie weer te kunnen volgen op jullie mooie reis. Super verhalen en foto's!