Candidasa

4 augustus 2017 - Candidasa, Indonesië

Candidasa is een klein vissersdorpje aan de oostkust van Bali en wordt weleens 'het Kuta van twintig jaar geleden' genoemd. Het is misschien wel de meest merkwaardige badplaats ter wereld, het plaatselijke strand heeft namelijk een opvallend nadeel: het is er niet meer! Je vind in Candi dasa enkel de rust om te relaxen zonder veel toeristen om je heen. Je kunt hier ook goed duiken en snorkelen.

Ook hier hebben we een prachtige villa (Villa Barong) ter beschikking: privé zwembad, buitenkeuken en heerlijke lounge set in de tuin. Candidasa is voor ons een tussenstop om met de boot naar Gili Trawangan te gaan. De anderhalve dag die we hier hebben gebruiken we dan ook om te zwemmen, luieren, lezen, kleren wassen en internetten. Ook eens lekker na bijna twee weken een vol programma…

1. Jeannyrel V:
    4 augustus 2017
    Jullie hebben wel vaak grote huizen met tuin waar je kunt wonen fijn.en de verhalen we verheugen ons.pap is jagen tot morgen.gaat het ook goed met je meiden.dikke kus. X xxx.mam.